Idag har jag haft en tops i snoppen, vad har ni gjort för vettigt?

Nej, jag ljuger inte. Idag hade jag och Piff åkt till Karolinska tidigt på morognen pga Piff skulle genomgå en operation (nej det var inget allvarligt men jag får inte skriva vad det var för typ av operation). När vi kom dit var det första jag såg en kvinna som gick och bet i sin hand och vimlade med ögonen. Kändes som om jag kommit till ett mentalsjukhus - men det var tydligen ett helt vanligt sjukhus.

När jag väl sagt lycka till till Piff så smet jag iväg och frågade en sjuksköterska om jag kunde testa mig där (mot diverse könssjukdomar). Hon sa att de egentligen inte brukade göra det bara sådär.. men eftersom jag himlade med ögonen och påstod att jag jättegärna ville göra det. Så fick jag som jag ville. 

Piff hade informerat mig innan om hur det brukar gå till och det mest obehagliga för mig -  var att de skulle ta blodprov i armvecket. jag är verkligen inte rädd för sprutor, men hatar verkligen när de tar i armvecket, det är så tunn hud där att jag blir smånojjig.

Sen började undersökningen med att de pillade in en tops 1cm in i mitt urinrör. Det var nog det jobbigaste jag har varit med om. Däremot vet jag inte vad som var värst, att två 50åriga läkare pillade på mig, eller att topsen var obehglig.

Efter den mycket spännande upplevelsen kom det värsta. De skulle ta prov "där bak".
  Jag trodde att de skulle köra in en tops där med och peta lite. men tydligen så skulle jag få ett rör uppstoppat i stället, så att de kom tillräckligt långt in för att nå... ja, var det nu var de ville nå och peta lite där. Min tanke: jaja, det är nog ett smalt litet rör som en tops får plats i. Jag hade helt fel.
  Röret var ungefär 10 cm långt och lika tjockt som en manlig tumme. Känslan var... ja...obehaglig. GOD JUL ALLESAMMANS.

I sin tur så lämnade jag urinprov i ett ovanligt smalt provrör (ni skulle bara veta hur svårt det var att sikta!) och till sist blodprov.

Allt såg bra ut sa de. Men de ska höra av sig om 7-20 dagar. (om tjugo dagar kommer jag hem från Berlin btw)

När jag gick ut därifrån så var jag SJUKT stolt! Jag hade genomgått detta hemska moment. Så snart får jag svar och kan börja knulla runt igen. Nä, Skämt åsido. Jag Var ju tvungen att belöna mig lite (som om röret inte hade gjort tillräckligt) så jag och Piff gick och shoppade mycket fina saker som jag ska lägga upp bilder på! Efter det gick vi hem till mig och solade galet på min balkong och åt sushi. Fyfan, vi är som två pepparkakor som satt och rökte konstant hihi.

Jag vill uppmuntra alla till att gå och testa sig, det är riktigt jobbigt men också riktigt värt det!




Hoppas ni också får ett rör i röven en vacker dag! Men tills dess hoppas jag på lika bra väder imorn så kanske jag hamnar i Vitan med Piff. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du nyss fick mig att aldrig vilja testa mig.

2009-06-25 @ 09:40:46
Postat av: unzip.se

bra att du testade dig. modigt. det borde många göra !!



SOMMARENS SNYGGASTE KALLINGAR OCH TROSOR

TILL BÄST PRIS



unzip.se

unzip.se

unzip.se

2009-06-25 @ 13:42:22
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gaybloggar.se Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0 Gaybloggar.se