BESLUTSÅNGEST

Helgen var nice. Saker hände, polisen var inblandad, folk var trevliga och HEMSKT snygga, och framförallt så var alla fulla.
Nu sitter jag här och dricker té och längtar tillbaka till vintern.
Vad fan är det med det beslutet egentligen? Lyckas aldrig bli nöjd med vintern/sommaren xD

Båda har sin charm, och i mitt huvud så är de exakt lika mysiga.
På vintern är det alltid hemmafester, man går inte direkt ut och super. Man fördröjer inte någonting eftersom man bara vill in när man är ute. Vintermodet är det bästa jag vet, eftersom att jag älskar rockar och halsdukar av olika slag.
Min födelsedag är under vintern. Julen också. då samlas man med sin familj och diskuterar varför man ens firar jul eftersom vi är världens mest oreligiösa land (som vanligt), vilket faktiskt är hemskt trevligt!
         bra stämning inomhus, snygga kläder, snö, jul, födelsedag.


Sommaren är raka motsatsen för mig. xD
Man kan sova ute utan att man fryser ihjäl, vilket gör det en hel del bekvämare att picknicka med alkohol i väskan.
Jag är väldigt mycket mer ute, och jag är pepp hela tiden. Man är lättklädd, vilket jag inte tycker om så mycket, men det är bekvämt!
Utefika, sol, gräddglass, isglass, sorbet. NAMNAM.

Hur är det för er?
(nu när jag läser igenom detta så förstår jag att jag inte är en speciellt bra förebild , och då syftar jag på spriten xD)

/Vincent

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, det är alltid najs när folk är HEMSKT snygga :)

2009-05-21 @ 08:41:13
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Sabina

Våren tycker jag är bäst. Vintern har aldrig varit min grej. ogillar att det blir mörkt så tidigt sen är det så tråkigt väder så man håller sig mest innne och ska man gå ut måste man ta på sig massor med kläder

2009-05-25 @ 22:16:21
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gaybloggar.se Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0 Gaybloggar.se