Brasco

Ah! Ingen skola idag, fick äntligen sova ut ordentligt!
  Jag mötte upp Matti i stan och jag bjöd henne på lunch på Brasco som ligger vid korsningen Renstiernas gata och Folkkungagatan. Stället är känt för deras gudomliga Ceasarsallad! Jag ville bryta en vana så jag käkade en nästan lika gudomlig grillad macka med pesto och kyckling.

Ikväll ska jag kanske dra till Rixfm festival, töntvarning i allra högsta grad, jag vet, men jag ska hooka up med Sonny och Olivia där. Ska bli nice!

Vad ska ni göra ikväll kära läsare?




Min käre bror David

Tshirt ,Ego, 199:-
Jacka, HM, 259:-
Byxor, Levis ,1699:-

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Baby boo venne om ja kmr ikväll! MUTA MIG!!! hahaha nerå.. jag hör av mig vid 9:o! kram

2009-05-15 @ 18:13:55
Postat av: Zpunkare

Ikväll blir det fest för hela slanten :D



Sen blire hem och kolla sunes sommar fan :D Jag saknar dig min honungsprins<3

2009-05-15 @ 18:21:35
Postat av: Anonym

Jäävligt snygg t-shirt.

2009-05-17 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gaybloggar.se Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0 Gaybloggar.se