Ljuset i slutet av tunneln

Livet är skit/asbra.
Har inga pengar, känner mig värdelös. Men jag klagar inte!
... ge mig pengar.
Livet passerar mig bara, gör absolut ingenting för att det är de sista veckorna i skolan. Dagarna blir typ 1000% längre.
Jag har också klippt mig, jag ser ut som Rick Astley om jag har vax i håret. xD
Hos morsan har jag inte så mycket kläder, eller.. allt ligger i tvätten för nuvarande så jag lägger inte upp dagens outfit på ett tag. Dagen spenderades med kaffe, skolk, Hannes, hans kompis och fem timmar utan att röka när de drog.

I helgen är jag mäkta sugen på att kröka, så slå en pling om ni vill ha Rick Astley som snor eran sprit på festen :D

/Vincent

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: som fan!

2009-05-14 @ 07:26:16
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gaybloggar.se Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0 Gaybloggar.se