String 17:17

Halloj! Jag och Hannes sitter och fikar på String. Vi håller på att fixa bloggdesignen, vad tycks?
Såklart så måste jag rekommendera String för dess goda mat, mysiga inredning, trevliga personal och för att det ligger på gatan som jag bor på. :D

Detta är vårat favorithäng, typ lika ofta som dem i Friends som hänger på Central Perk - hänger vi på String.
Vi kommer fota lite idag, fixa headern och lägga upp lite bilder på dagens outfit.
Inom den här veckan kommer jag klippa mig, börjar få för långt hår igen.

Vi återkommer som sagt senare ikväll, ha det bra. <3


Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

Längesen ni hörde av er!

Puss

2009-05-11 @ 21:04:25
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gaybloggar.se Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0 Gaybloggar.se