Spanien?

Shit, värsta  fikamaraton det har varit idag, jag sitter nu på Tullys med Daniel och vi babblar på om både killar och bebisar. Både han och jag vill adopera en söt liten kinesisk flicka, om man ändå vore tjej och kunde bli gravid med vilken snygging som helst. 
  Vilket sjukt underbart väder det har varit idag, jag fick världens jävla Spanien-feeling när jag väntade på tvärbanan imorse, var lite smått febrig, rökte, det luktade rök och luften var smått fuktig. Precis som det var i Spanien i somras, helcrazy!
  Tullys är ett perfekt uteställe, men däremot så ble jag besviken nu när min tredje islatte smakade typ som krut eller järn...hmm, slår ad om att de vill knarka ned mig.



Visst är vi snygga?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika fab! :*

2009-05-25 @ 21:36:37
Postat av: daniel

Men hon var ju så söööt !

2009-05-25 @ 23:32:51
URL: http://pbdr.blogg.se/
Postat av: Linusb0y

Looks a bit gay ;) :*

2009-05-26 @ 21:15:47
URL: http://linustoftas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gaybloggar.se Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0 Gaybloggar.se